Tipp tapp


Nu har jag startat med mitt julpyssel. Ja ni vet, känslan brukar infinna sig så småningom hos mig. Och då med råge. Idag gav jag mig ut på stan och inhandlade, få se nu... 5 julklappar! Skönt att ha kommit igång.

Igår var vi hemma hos Agnes som fyllde 4 år. Hon hade önskat sig prinsessgrejer och fick således en hemmasydd prinsessklänning av mormor och morfar, ett antikt diadem av farmor och farfar och prinsessskor av mig och A.



Hennes fina bror Elis har också en önskelista. Den var så fin och rolig att jag var tvungen att fota av den. Får se om det blir nåt av detta till honom i julklapp. En låda med ruggiga tatueringar kanske? Vore ju skoj.



Fotnot: Den lilla oläsbara texten lyder "En lång godissak, ca 1 meter som finns i affären runt hörnet. Pappa vet"

Och Agnes önskelista innehöll en hel del rosa grejer och sist men inte minst "En tutte som blir röd när man klämmer på den. En sån som Nisse har" Hahaha....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0