Monki business



Jag har slagit till på en jätterosett. Är svag för rosetter. Och på Monki har dom massor av stora rosetter som kanske egentligen är för tonåringar. Men jag kan inte låta bli. Dom påminner om dom som fanns på 80-talet. Och som ni vet, allt som påminner mig om 80-talet har en skön inverkan på mig. StorBarbro hade den finaste med skumgummi inuti som jag ofta klämde på. Det är skumgummi i min nya med. Och jag tror det var den gamla trånande känslan som hängde kvar när jag bestämde mig.


Men där nöjde jag mig inte. På 80-talet hade jag ju Simon, min undulat. Och en Pip-Hans har ju jag och Kollegan varit sugna på länge. Fördelen med att ha dom på linnet är att de inte väsnas och skräpar så mycket. Inte bits dom heller, mina nya husdjur. Istället bär de hatt och smycken. Trevligt och inhandlat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0