Kollar till hemma


Idag har jag gjort ett besök hemma och haft vårstädning med föreningen i det fina vädret. Passar på att kolla läget hemma med... Så här ser det ut just nu:



Här har vi det forna badrummet. Liknar just nu en liten otäck fängelsehåla.



Här står hela det nya köket  (och vårt fina badkar) och väntar på att monteras.



Köket med den gamla fläkten på väggen som vi måste pula in på en ny plats. En sån där överraskning som kom med rivningen. Det är väl så det brukar va antar jag, men att tänka fläktlösningar är ingenting som man direkt är inspirerad till får jag lov att erkänna.

Nu efter all krattning vore det fint att få tvätta händerna och pudra näsan så att säga, men det kan jag ju glömma. Så jag sätter mig i bilen igen och åker tillbaka till Kollegan och hennes soliga balkong med fågelkvitter. Vårt nya hem som är så fint.

Mors!




Kommentarer
Postat av: Julie

Så himla spännande! Nu är det ju lite så där cemtentigt som ni var inne på ett tag. Eller, ja, inte riktigt kanske...

2010-04-26 @ 10:20:52
URL: http://littlefoxdiary.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0