Ursäkta men e vi ihop?



Idag är det ett år sedan jag sa "Du, vi e ihop nu va?" till A. Därför ska jag laga en liten "fin" middag ikväll. Jag känner mig lite som en hemmafru när jag har varit hemma och sjuk i tre dagar medan A går iväg till jobbet. Ganska trevligt när det bara handlar om ett par dagar, ska erkännas.

Men promenaden till affären gjorde mig alldeles svettig! Är inte riktigt frisk än. Jag passade också på att hämta provet på nästa kakelbit som tyvärr hade pajjat. Den är jättefin, men jag känner mig så velig! Vad bli det till slut tro??



Jag gillar de starka, glada färgerna i platta 1 men som Emma sa så e det ju också väldigt fint med de urblekta färgerna med... Vilket gissel va! Och ni har väl tröttnat på mitt golvtjat för länge sen...


Kommentarer
Postat av: Julie

Men vad sjukt att det redan gått ett år!! Svårt med plattorna, fina båda två. Men hur det än blir kan det bara bli på ett sätt --> fabulous!

2009-09-19 @ 23:53:57
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: Emma

Det blekta, men då jag såg bilden på det färgglada på större yta blev jag velig också.. LK sa direkt färg.. så där har du en röst till.



puss

2009-09-21 @ 10:08:49
Postat av: LillBarbro

Det blir den färgglada nu, för den andra är så starka kontraster i. Det blir bra det. Tack för era röster!

2009-09-21 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0