Mitt (kanske) sista inlägg om Cykelringen


Jag måste erkänna.

Det finns en kille på Cykelringen som står utanför de andra. Han är hjälpsam, glad och trevlig. Han förtjänar inte gallan som jag kastat över Cykelringen och dess personal. Han är av helt annat virke och förtjänar till och med lite ära och berömmelse på LillBarbro. Det var han som var där när jag hämtade cykeln idag. Och när jag susade därifrån så kände jag att jag gillade min cykel. Igen.

Nu börjar vi om, cykeln och jag.

Bara så ni vet.

(skönt, det dåliga samvetet kvävt...)



Kommentarer
Postat av: Sylla

Det är så typiskt dig att du ändå har hjärta för någon i personalen på ett skitställe och får dåligt samvete...trots att de behandlat dig så uselt! Fin egenskap.

Skönt att du fick med dig en bra cykelkänsla till slut. Hoppas den snälle får jobb på en sjysst cykelbutik istället!

2009-09-26 @ 08:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0