Kallajs!


Idag har det varit kalastime här. Med alla familjemedlemmar och med kompisar.



Cheryls muffins! Dom blev smarriga!



Många fina gäster kom. Bland annat kusinerna Viola och Agnes.



Morfar lade beslag på prinsesskronan.



A, Kollegan och lilla Sören var så klart på plats. Kollegan och Sören connectade perfekt som förutspått.



SötBetty kom också förbi med sina päron. Hon hade jättefina non stop - kalasbyxor på sig dagen till ära.



Det gjorde även fina familjen Lundberg - long time no see! Och vad stora familjer som börjar bildas i kompiskretsen!



Och familjen From också, men i den här froma familjen finns ett stort farligt lejon, tro det eller inte.



Så glad att så många kunde komma! Nästa kalas blir inflyttningsfest och då ska vi bjuda in ännu fler polers. Tack allihop för idag, för alla fina presenter och för att ni ville komma! Love you all! <3


Kommentarer
Postat av: Julie

Ameh guuud vad mysigt! Tänk vad man missat nu... alla dessa härliga. Lejonet i familjen From... är det senaste nytillskottet eller? För vare sig pappa, mamma eller storebror From får mig att tänka farligt lejon.



Åhå, hemlängtan!

2009-09-13 @ 23:36:42
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: Kollegan

Tack själv kära Barbro! Jättemysigt och supersmarrigt alltihop,och sen en pizza och kall öl på det, kan det bli bättre? Tror inte det:-) Och så är jag ju kär oxå, i Sören. Han är ju helt fantastisk och killen hela dan. Skrev upp mig på hundvaktslistan direkt, men jag gissar att den är typ lika låååååååång som kön till Spyan vid halvtre rycket en Lördagsnatt.

Men den som väntar på nåt gott.....

2009-09-14 @ 09:53:04
Postat av: Emma

Tack Babs! Det var så fint och gott och trevligt.

Kollegan- du står på VIP listan, Sören gillade ditt knä.

2009-09-14 @ 09:55:12
Postat av: Sylla

Tack för allt smarr! Jag hade lite halsbränna igår kväll av allt gott, tror pizzan på toppen var spiken i kistan... Mysigt att vi kunde vara ute också!

Ja du skulle varit där J, trodde jag skulle få se dig men du har ju ditt mission i dalom. Lejonet From äter bara gräs ska tilläggas.

2009-09-14 @ 16:18:57
Postat av: LillBarbro

Lejonet i familjen From är lite oväntat Hugo. Man kan inte tro det men när man talar med honom så svarar han efter ett par sekunder med "Jag är ett stort och farligt lejon". Men efter att ha råkat se på tv hur ett lejon "kramade" en zebra så är det tydligen med tillägget "...som äter gräs"

2009-09-16 @ 19:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0