090909 kl 09:09:09


Födelsedag!

Här om dagen fick min chef reda på att jag fyller 33 på det magiska datumet 090909. En vetskap som gjorde honom lite småtokig. Han ansåg att datumet var så pass intressant att han forskade lite i ämnet. Till en början trodde jag att han skämtade, men:


chefen säger:

han har en bok
just nia är slutet på det gamla, början på det nya
9x3 är 27, mod, makt en aning magi
han berättar massor här nu
33 är ett av de mest tursamma talen, judisk gren, kabbala, oj oj oj
samma vibration som 24, kärlekens magi, ekonomisk framgång,

LillBarbro säger:

vad e det du har kontakt med chefen?

chefen säger:

ett medium jag känner, var tvungen att ringa
helsnurrigt
ta det lugnt bara så blir det nog bra
väldigt tursamt låter det som

LillBarbro säger:

ojojoj du e ju knasig
men det här ska jag spara
nu blir onsdagen riktgt spännande

Chefen säger:

du kan få numret till honom om du vill, fast han e lite snurrig
han läser mycket böcker olika religioner mm

LillBarbro säger:

haha nej det vågar jag ej

Chefen säger:




Så från och med nu så är det andra bullar då, gissar jag. Slutet på det gamla, början på det nya - here I come! Ibland vet man inte om Chefen skämtar eller inte. Men det e det som är det härliga med honom.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj! Det låter verkligen galet! Du kommer att få en härlig dag.

2009-09-09 @ 09:40:10
Postat av: Sylla

det var jag som skrev alltså,

/syl

2009-09-09 @ 09:40:41
Postat av: Julie

Å vad härligt!!! <3 chefen ibland asså... han MÅSTE ju ha de konstigaste polarna ever. Och jag som kände mig fyndig som skickade sms kl 9:09 för att gratta på 33-årsdagen. Här ligger man i lä.

2009-09-09 @ 19:47:28
URL: http://littlefox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0