Weekend


Hej på er

Har inte haft så mycket att förtälla på sistone tycker jag, inte nu heller egentligen, men något måste jag ju få till nu när det gått en massa dagar. Helgen har varit skön. På fredagen var vi hemma hos A:s bror och hans familj. Åt gott kött och spelade Stockholmsspelet. A:s lag fick alla lätta frågor. Jag och hans bror fick alla svåra. Men Stockholmsspelet är kul.

På lördagen åkte vi en snabbis in till stan då jag fått nys om en 2 timmar lång rea på BikBok. Där har jag spanat in en lite för dyr jeansoverall ett tag som nu blev min för halva priset. Sånt gillas. Har bott i den sedan dess. Sedan blev det en söt blå vårjacka på Gina Tricot också. Den kostade inte mer än 300 spänn så jag tyckte att det kunde vara värt.

På kvällen åkte vi hem till MellanBarbro och hennes familj. Barnen stod lyckliga med öppna armar och ropade hej då vi kom. Kan man få ett bättre välkomnande? Kollade melodifestival. Åt massa gott kött igen.Badade bubbelpool med massagesäten. Jag satt 40 minuter i "monstersätet" och gick därifrån med märken som liknade sugmärken på ryggen och som utvecklades till nåt blåmärkesliknande. Detta till trots tror jag att massagen gjorde gott för min onda rygg full av knutar.

På söndagen var det strålande solsken och det kändes som att vi vaknade upp i en fjällstuga mitt i Åres backar. Men det var Länna som låg gnistrande vitt utanför fönstret. Mamma och pappa kom hem till mig på korv stroganoff och äppelkaka. Mysigt. Sedan åkte vi hem till A och gjorde 80talaren Chokladbanan i ugn och kollade på The Shining. Min läskigaste skräckis förr. Antar att skräcken avtagit för jag somnade. Det gjorde A med. Så vi släckte och sa gonatt.  Panchisar. (Hur stavar man? Kundie ju inte skriva pensisar. Eller?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha.. Nä. Du kunde inte skriva pensisar.

2009-03-02 @ 20:46:01
Postat av: Sylvia

Mysigt! Jag beställde också en 80-talsklassiker i helgen, kassler och ananasringar i ugn. Gott!

Jag önskar en liten rapport om förra helgens bröllop, det lät ju så festligt!

2009-03-03 @ 08:58:49
Postat av: LillBarbro

Sylvia - kul! kommer...

2009-03-03 @ 12:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0