Det vände ...


Det vände där i fredags om det var någon som undrade. Trots snöstorm kom några trevliga typer som 1. var trevliga så det nästan kändes som att jag var på nåt festligt galej och 2. som handlade mycket skor. Glatt! Och efter det åt jag ostron för första gången. Vilket äventyr! Jag blev på riktigt pirrig i magen då A ställde fram tallrikarna. Rädd att inte palla. Jag har lite svårt för smak av hav. Genomdränkta av citron åkte de ner i min mage utan att få stanna till i munnen. Och det gick ju bra. Men som A sa så var det ju lite som att kasta pärlor till svin. Men lite nöjd är jag trots allt att jag gjort det.

På lördagen bjöd Kollegan på brunch. Å vilken brunch sen. Det var scones, smoothies, amerikanska pannkakor, kaffe och frukt. Oj vad vi mådde. Trevligt vi hade. Tack fin-Kollegan!



Resten av helgen bestod av trevliga middagar och lite pre-födelsefir för A som fyller år snart. Och idag har jag jobbat igen. riktigt trevligt i vårvädret. Dessa kom och jag är frestad. Har fallit helt och hållet för nitar och grejer. Det ska va tuff brud denna vår. Dom är en variant på de här Balmain som jag fått på huvudet litegrann, fast platta. Se här:



Och var det inte underbart så säg att sluta jobbet, gå och handla, ta tunnelbanan och sedan, när man når sitt hem, upptäcka att det fortfarande inte är tvärmörkt ute! DET mina vänner, tyder på vår om något!



Enskede 19:45

Och så är resa till Cypern i sommar bokad. Wonderful.
Mors!

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Härligt! och solen lyser idag också. Jag skulle vilja bjuda in mig själv till Kollegan, går det för sig? Den där smoothien i ser inte dum ut...och amerikanska pannkakor, är de liksom lite tjocka och söta?

2009-03-31 @ 09:44:24
Postat av: LillBarbro

Precis Sylla, de e tjocka och söta med lönnsirap på toppen... yummie! Och smoothien var den bästa jag smakat. Idag är det riktigt vårväder, det var ju inte ens kallt klockan åtta på morgonen! Härligt

2009-03-31 @ 11:03:20
Postat av: Sylvia

Jag var den ende med mössa på mig i morse...man ska ju svettas in våren! Snart blir det lunch, härligt med en liten prommis.

2009-03-31 @ 11:10:25
Postat av: Lilla Räven

Skönt att det kan vända så!

2009-03-31 @ 21:31:26
URL: http://littlefox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0