Senaste nytt


Detta är LillBarbo-nytt.
Klockan är 13.30

Vi börjar med ekonomi. Igår rasade jag. Det var över ett oväntat besked jag fick. Jag blev plötsligt 5000:- fattigare och det var inte för att jag köpte en resa till något varmt ställe eller köpte en bil. Det var en bortglömd avgift till min BRF. Surt.

Politik så. På min Twitter (ja jag har en, är dock inte riktigt vän med det än) har jag två followers. Det är lite väntat Lillräven och lite oväntat Mona Sahlin. Vill ni joina dessa bönor? Gör det här.

Kultur. På Spotify lyssnar jag på Pete Doherty´s nya skiva. Han kallar sig numer Peter Doherty, kanske för att skaka av sig allt hans gamla namn bär med sig, som knark, skandaler och Kate Moss - vad vet jag. Hursom är den ganska trevlig.

Och så väder. Jag kan rapportera att det idag kan vara den allra kallaste dagen på hela vintern på mitt jobb. Trots att solen skiner hackas det här tänder. Hoppas dock på ett värmelyft till helgen.

Det var allt från min korta sändning.
På återseende.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kom mona sahlin ifrån? Hon måste ha nån automatisk follow på alla twitter. Eller vad tror du? är det inte skumt?

2009-03-24 @ 15:24:15
Postat av: LillBarbro

Ska väl erkänna att det började med att jag följde hennes. Men iallfall!

2009-03-24 @ 17:20:01
Postat av: Lajpe

Hej! Vill du få gratis presentkort? Då ska du bli medlem hos Gratismode. Du behöver bara värva drygt 12 medlemmar eller göra andra roliga gratiserbjudanden för att du ska få ett presetnkort värt 300 kronor uppåt hemskickat! Smidigt och enkelt. Bli medlem här http://www.gratismode.se/?c=11434 Puss och kram!

2009-03-24 @ 17:40:39
URL: http://lalaas.blogg.se/
Postat av: Julie

Älskar den smått bittra tonen i det här inlägget. Nyheter SKA ju ha något av en negativ karaktär. Tur att du klämde in politik och kultur-Peter(BRA ändring där Pete! Peter menar jag!)

2009-03-24 @ 18:06:42
URL: http://littlefox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0