Lite av vad jag har haft för mig denna helg





På fredagen var jag och BautaBarbro på bio och såg Milk.
Den var väldigt fin och bra på alla vis.
Och jag tyckte bättre om den än jag hade väntat mig.
Sean Penn blir bara mer och mer lik Min Morfar för varje år som går.




På lördagen var jag först på en födelsedagsfest.
Sedan mötte jag upp A med flera på East.
Jag hade inte varit där på ett halvår!



På söndagen gick jag en promenad på söder



Träffade på Cornelis som stod med sin gitarr uppe på Söders höjder.
Trevlig karl, det där.



Gick vidare till StorBarbros gata. Visst är den tjusig?



Hos StorBarbro träffade jag Elis som pysslade.
Han gjorde ett Sjörövarskepp.



Efter att ha ätit rotmos med fläsklägg hemma hos
Elis & gänget åkte jag och A hem till mig.
Jag fick titta på "I hennes skor" utan protester.
Helgen kunde inte ha slutat bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0