Ballar av stål


Lillräven (som alltid har koll på allt som händer på Youtube och så) visade för någon vecka sedan ett klipp från Kanal 5:s nya tv-show "Ballar av Stål". Ett mycket roligt klipp med en kille som retar upp fotbollssupporters och får dom att jaga honom. Så idag när programmet hade premiär kollade jag in om det var något att ha. Hade en känsla av att det bästa skulle vara det lilla klipp vi såg. För er som inte har koll på programmet så är det ett gäng knasbollar som tävlar om vem som vågar bete sig mest upprörande bland folk. Vem som har de ståligaste ballarna helt enkelt.

Faktiskt var det ganska kul. Lite sådär jobbigt pinsamt. Men roligt. Mest pinsamt blev det när Kjell Eriksson (min gamla P3-favorit) gjorde en hemmagjord "Game Show" där två stackars killar fick pulsen mätt av en sjuksköterska medan de fick titta på bilder av damrumpor, får och killar i latexshorts. De blev så jobbigt stressade utan att vilja låtsas om det. Men det ettriga pipet från pulsmätaren skvallrade.

Vann gjorde detta rackartyg:



Men var det en slump att 4 av 5 tävlande drev med män? Jaja, skoj var det iallafall...

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Det var kul även utan ljud! (felet sitter i min dator) Men jag undrar vad som hände sedan? Kom de ikapp? Kunde han förklara att det bara var en inspelning etc...kan man verkligen få uppretade supporters att sluta?

2009-03-17 @ 12:35:26
Postat av: LillBarbro

Ja det där var sjukt kul faktiskt. Men man får inte veta vad som hände sen. Jag tror han bara sprang ifrån...

2009-03-18 @ 08:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0