Vi + Heleneborgsgatan = SANT!


Tjabba tjena hallå

I fredags blev det äntligen av. Har varit otroligt många vändor och en riktigt segdragen historia det här med vi och vår kärlekshistoria med ett fint litet hem på Heleneborgsgatan. Det var så mycket velande fram och tillbaka men i fredags bestämde vi oss snabbt för att det var vi och skrev kontrakt på det. Jihooo!

Inflyttning sker inte förrän sista september och redan sista juli ska tjejen som köpte min ha tillträde till den så jag flyttar in till A så länge. Och mitt bohag flyttar till ett förråd i Sköndal. Så nu gäller det att tänka ut vad jag kommer behöva ha tillgång till under dessa månader. Lite klurigt e det minsann.

Och idag har jag sagt upp abbonemang. Det finns nåt tillfredställande i det. Rensa bort och ordna fint. Härligt! Jag kan inte hajja hur lång tid det e kvar tills vi får flytta in. Smaka på slutet av september. Ska man längta till hösten nu alltså? Vi kommer inte börja bo där förrän i Oktober. OKTOBER! Shit vad länge kvar.

I början på Augusti säljs A:s lägenhet. Sjukt spännande. Sjukt nervigt.

Bara att hålla tummarna igen.


Kommentarer
Postat av: Emma

HURRA!!!! Grattis fina Babs! Vilken jättenyhet !

Gud vad kul - hösten i ny lya känns ju perfekt, då vill man ju ändå vara inne och fixa. Mysigt

2009-07-14 @ 10:48:47
Postat av: Julie

Wiiihoooo!! Höll tummarna hårt för denna, verkar ju urmysig! Jag förstår längtan... min väntan tar inte slut förrän början på NOVEMBER. Urk. Puss på er, GRATTIS!

2009-07-14 @ 13:18:08
URL: http://littlefox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0