Piff puff paff


så har dom ändrat sig igen. Precis som väninnorna påpekat i förra inlägget.

Men nu har de ändrat inlflyttningsdatumet till en och en halv månad senare. Vi var och tittade en gång till i morse, det var ju trots allt över en månad sedan vi såg den sist. Den var väldigt fin. Vi måste bestämma oss idag. Vi har prutat och väntar på svar. Omtumlande det här lägenhetsdejtandet. Så mycket fram och tillbaka att man till slut vet varken ut eller in.

Men som en dam på tunnelbanan sa när hon hörde hur vi satt och diskutera:
Kommer ni trivas där? Det viktigaste är att ni kommer att trivas. Förlåt att jag lägger mig i men jag ville bara säga det.

Och så är det ju. Och trivas har jag svårt att se att vi inte skulle göra...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0