Nu när det ska bakas muffins....


... och flyttas och så....

Jag har funderat på om jag ska få unna mig något fint efter att ha gjort vinst när jag sålde min lägenhet. A har legat på och tycker absolut att jag ska. Nu har jag kommit på vad detta skulle kunna få bli. Något jag drömt om länge . En Kitchen Aid!

Är fortfarande i funderarstadiet men kollar på Prisjakt efter billigaste (om man kan använda ordet billig i samma mening som ordet Kitchen Aid) och dessa två är jag förtjust i, vad tycker ni? Ljusblå eller ljusgul?


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Ljusblå säger jag, inte helt otippat. Men den gula är fint gräddig också. Men ljusblå är ju ljusblå.

2009-07-23 @ 12:08:48
Postat av: Julie

Å, vi har oxå varit inne på att köpa en kitchen aid... de är SÅ fina! Men kostar ju lika mkt som en ny barnvagn nästan, så det fick bli en enkel liten vanlig visp istället. Ola har ju blivit kavringmästare! Jag tycker nog oxå blå, men båda är väldigt Kini!

2009-07-23 @ 18:17:28
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: LillBarbro

Tack för era åsikter tjejer! Jag kan dock fortfarande inte bestämma mig. Den blå e skitsnyg, inget snack om saken, men den gula har precis rätt nyans a gul å andra sidan. Väldigt mycket 50-tal. Och Stekta Gröna Tomater-känsla.



Har dock bestämt mig för att vänta tills vi inrett köket med att köpa, så kanske man ser vad som skulle passa bäst in.



Julie, dom E otroligt dyra MEN. Jag brukar se priser runt 6000 - 9000 och tycker därför jag fyndade då jag hittade dessa två för 4400 - 4600.Dyrt är det än. Men avsevärt billigare. Härligt med kavring!



Och det e klart jag visste du skulle välja blå, Sylla. Du ÄR liksom färgen blå för mig. :)

2009-07-24 @ 07:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0