Hej!

Som ni redan hajjat så är det semestertider för LillBabsan. 

Semestern inleddes med flytt inklusive städ. När det var klart så drog jag på snabbvisit till Dalarna för att få lite kvalitetstid som man säger) med mina fina föräldrar. Alltid lika mysigt. Alltid lika jobbigt att säga hejdå.

Idag har jag lämnat nycklar till tjejen som köpt min lägenhet. Hon var som jag tänkt mig en fin, lite flummig och härlig tjej som fnittrade åt samma saker som jag. Det ska nog bli bra det där.

Nu är jag på snabbvisit hos Lillräven som jag frukost-fikade med i solen i morse. Jag lånar internet lite snabbt för sådana moderniteter har vi inte just nu i vårt boende. 

Jag har flyttat in till A och fått en egen garderob där mina saker fick plats gott och väl. Känns trevligt och bra. Och i morgon åker vi på sista minuten till Kefalognia så semestertiderna på LillBarbro pågår ett tag till.

Hoppas ni har det fint i sommaren!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hoppas du har det gott. Välkommen tillbaka sedan. PUSS.

2009-08-10 @ 12:44:24
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0