Wanna be on top?



Ikväll har jag myskväll. Har just blivit klar (tror jag, man kan aldrig bli riktigt klar) med målningen som varit mitt December-och-in-i-Januari-projekt. Har en hel radda Californiacation på gång och medan jag väntar in dom så kollar jag på Top Model. Ny säsong. Alla verkar tokigare än någonsin, Inte minst Tyra. Jag får se om jag orkar med.

Nej jag orkar inte med. Istället presenterar jag min undulatmålning i process. Steg 1, 2 och 3:




Sedan har det ju varit nyår också. Det firades hos A:s familj. Underbart god mat, sång, dans, jätte-tomtebloss och champagne. Kort sagt mycket roligt. Jag har ju alltid diggat tomtebloss. Gott nytt år på er!


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Å själv missade jag TM igår och var lite ledsen för det...

Din tavla är jättefin! Tror de blir glada.

2009-01-07 @ 11:11:29
Postat av: Karin

ÅÅÅÅH! Jag vill fortfarande ha den där tavlan på väggen....

2011-10-11 @ 10:56:15
URL: http://karinfredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0