Tjohoooo!

Nu har jag och A beställt resa till Berlin. Åker om 2 veckor och priset var skambilligt. Ska bli så skönt! Och kul. Var ju där med Banana och Emma i Oktober och det var första gången. Men Berlin visade sig vara en riktig pärla.

Sist blev vi rekommenderade ett Spa som skulle vara något utöver det vanliga. Det var det också. Själva badet var en ren fröjd. Snygg och stilren inredning. Men så var det en extra detalj som ingen riktigt tagit med oss. I Berlin är det fritt fram att näcka om man känner för det. Första nakenchocken kom redan i omklädningsrummet. Där fanns en ingång för killar och en ingång för tjejer. Men på insidan var det en öppning däremellan. WHTF??!!

Vi som inte hade badkläder hade hyrt frottérockar som vi tassade runt i med stora ögon. Pungcoctail! Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Banana blev förbannad. Det var liksom inte bara naket utan det vänslades också i var och vartannat hörn. Efter en gudomlig massage hade jag så gott som vant mig vid denna ofrivilliga exponering av kroppar. stället var ju i övrigt förträffligt.

Sista dagen i Berlin stod vi redo att köpa billiga bikinis på rea för att kunna återvända - så sjysst var det egentligen. Så denna gång är det jag som packar ner en bikini och stålsätter mig mentalt. Allt okynneshäng i nakenkostym sist kan ha haft att göra med att vi var där en lördagkväll med extraöppet och vin i baren... man kan ju välja en annan tid kanske.

A har fått nys om nån klubb som han hemskt gärna vill besöka. Ska tydligen vara asbra och jättekänd. Öppet dygnet runt. Dunk dunk dunk. Jag vet då inte, klubblivet hoppade vi tanter helt över sist. (Shame on us!) Jag tror nog jag kan tycka det är kul det med så ett besök där är också bokat.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen:
FEBRUAAAAAAAARIIIIII



Kommentarer
Postat av: Julie

Åååå! Vad härligt!! Hur billigt blev det? Jag vill också åka till Berlin. JU.

2009-01-20 @ 18:42:23
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: LillBarbro

2009-01-21 @ 11:24:07
Postat av: LillBarbro

Det blev jättebilligt Julie! Typ 600 spänn tur och retur per person. Gratis boende. Vilken fest va??

2009-01-21 @ 11:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0