När jag blir pensionär...


...kommer jag att se ut så här:





Enligt ett försäkringsbolag. Riktigt risig för att vara en 65åring.
Dessutom skrämmer det mig att jag kommer bli så på pricken lik den gamla människoapan Lucy:



Försäkringsbolaget i fråga vill genom den här kampanjen uppmana mig att pensionsspara. Vet inte om jag tycker det känns så värt att spara pengar till detta liv. Jag kommer antagligen ändå att trivas bäst naken i skogen och nöja mig med att käka vad naturen har att erbjuda, gissar jag.



Kommentarer
Postat av: Julie

hahaha nääääää... det där ser ju jättekonstigt ut. Jag tror inte du kommer se så där konstig ut. Och du, det blir ju inget av det där med naturen. Vi ska ju sitta på hemmet och du kommer rasa över att jag inte vill räkna rätt vad gäller gamla ligg, och så ska vi gå på dans och ragga på pigga 70-åringar. Vi har ju redan räknat ut det här.

2009-01-24 @ 18:20:50
URL: http://littlefox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0