Coctail

Carola fyller 30 och ska ha fest med Coctail-tema. Låter fancy och kul tycker jag. Men vad innebär egentligen klädsel Coctail? Jag har faktiskt inte riktigt någon koll på detta. En blåsa känns givet. Men måste den vara svart? Nåt säger mig att det alltid är svart på Coctail. Och vad har karlarna på sig? A är bestämd på att han vill behålla sin 80-tals look från Carolas förra fest, men skaffa en ny överdel. Har en känsla av att han gärna skulle bo i de där sladdriga 80-talsbyxorna, påstår att han aldrig haft ett par skönare. Så jag förstår att han ser sin chans att ännu en kväll få komma undan med att ha dom på.

Ska forska lite på det där med coctail...







Kommentarer
Postat av: Anonym

Coctailklänning är en kort festklänning. Gissar att herrarnas kod är mörk kostym.

2009-01-21 @ 12:08:54
Postat av: Sylvia

Å det låter härligt. Jag tänker korta blanka klänningar i fruktiga färger! Med matchande pumps. A:s luftiga byxor passar mycket väl in i bilden, jag ser falken pest framför mig. Men det kanske inte är korrekt klädkod...

2009-01-21 @ 16:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0