Hemma igen


Berlin har varit mycket bra.
Man kan sammanfatta det så här:

Många promenader och tunnelbanefärder (glömde dokumentera utomhus..)



Goda middagar - bl.a tokig ananasrätt och ljuvlig sushi



Houseklubb i skyskrapa


LillBarbro rejvar from LillBarbro on Vimeo.

Barhäng - Tysk öl och rött vin



Döööööner - jag visste inte vad kebab var innan jag inmundigade denna



Lyx-spa med inslag av tyskt naket skinn



En nu nästan helt tysktalande snubbe. Mit alles? Jaaaaa natürliche!







Kommentarer
Postat av: Sylvia

Å, vilken ljuvlig kebab!!! Och spat, såg det ut sådär eller? Sjukt! Som en 80-talsvideo. Snyggt.

2009-02-10 @ 10:04:28
Postat av: LillBarbro

Sylvia - döner var oslagbart. Varför är inte våra kebab så goda? Och ja, det såg ut så där på Spat. Visst, bilden är väl ganska så tillpiffad, men det var ljus som ändrades i olika färger i den där poolen.Och man kunde lägga sig på lite flytmojänger och flyta runt med öronen under vattnet där det spelades avslappnande musik.Under vattnet! Jag har sagt det förr och säger det igen - Liquidrom är egentligen fantastiskt.

2009-02-10 @ 11:41:56
Postat av: Julie

OJ! Var det SÅ DÄR lyxspa:t såg ut?!? Tänkte mig det heeeelt annorlunda.

2009-02-10 @ 18:19:28
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: Marie

Lillis! Har längtat efter dig och undrat hur ni haft det. Verkar härligt. Kan du berätta för mig över en frukost fredag..?

Puss

2009-02-11 @ 00:17:47
URL: http://barbrostockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0