Morgonlyx


Denna morgon har jag sett fram emot. Frukost med KlunkaMumsasPuffa och MellanBarbro på Waynes. Vilken klockren start på dagen. Vi bunkrade upp med bagels och latte i balj-storlek. Bara för att liksom. KlunkaMumsaPuffa har ett sätt att berätta sina historier på som får både mig och MellanBarbro att stundtals sätta våra jättelattar i halsen av frustningar. Varje formulering är pricksäker med en stor klick humor och det är lite därför som jag sörjer att hennes blogg lagts ner något så bedrövligt. Nåväl, IRL är ju ändå ännu bättre.

Efteråt följde MellanBarbro med till jobbet och slog till på ett par fina skor som jag tycker passar henne perfekt men som jag är lite rädd att hon köpte bara för att vara snäll mot LillBarbro. Och idag är det bara regn och elände. Trots det är jag glad och pepp över lag och ska nog ta den energin till att göra lite fint i butiken.

Glad påsk på er mina små kycklingar!

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Ja jag kan tänka mig att hennes blogg var skön, har bara erfarenhet av Knesset (om hon e den jag tror... :-l) men det var skoj!

Det låter så fantastiskt med dina bautafrullar! Frukosten är dagens guldstund. Jag hade köpt min favoritlimpa på konsum (dinkelgrova utan frukt) igår men av någon anledning var den alldeles degig inuti, all macka fastnade på brödkniven i stora klumpar, det gick inte ens att skära 2cm-skivor. Besvikelse! Jag tejpade ihop några klumpar med ost, jocke fick knäckebröd...

2009-04-09 @ 14:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0