Lisbeth


Hej,

Var och såg Män som hatar kvinnor igår. Tyckte faktiskt den var ganska bra, den. Men en grej störde mig så hela filmen igenom. Den övertuffa, hårdkokta hackerbruttan på 24 bast heter Lisbeth.  Är det bara jag eller låter det inte som ett skämt? Det är ett mamma-namn. Ok, jag vet att ni tänker att det kommer från rätt käft, nämligen LillBARBROs, men jag tror ni hajjar. De sista ordet som överhuvudtaget yttras i filmen är just "Lisbeth" och det kommer i form av en vem-annars-suck från Micke Nykvist mun. Då ville jag skratta.

Bortsett från det var den faktiskt spännande.




Kommentarer
Postat av: Sylvia

Hehe, Lisbeth o Michael Nyqvist. Mumma!

2009-04-03 @ 10:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0