Grattis!


Idag har två av mina favvokillar födelsedag.
                                   
Dels är det Nils                 Och så är det A

Nisse fyller fem och jag kan tänka mig hur det kändes i hans mage i morse när han vaknade. Han ser på klockradion när den blivit 7:00 och innan dess får han inte väcka mamma och pappa. Idag har han varit tvungen att ligga kvar i sängen med pirr i magen och vänta på dom. Dessa tankar fick mig att längta makalöst mycket efter denna lilla skrutt. Hoppas det blir kalas så vi får komma och gratulera. Puss på födelsedagen Nissemannen!

A har jag däremot fått fira ordentligt redan med frukost och paket. Och så fick han den här teckningen som ni ser. Den var tänkt att vara liten och sitta i hans födelsedagskort, men den råkade istället bli enorm. Men den blev ganska lik så han fick den ändå. Grattis på 27-årsdagen min fina A!

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Fina båda två! Vilken underbar dag att ha födelsedag på idag, det är så varmt ute!

2009-04-01 @ 13:57:20
Postat av: Lilla Räven

Ja grattis till båda finingarna!

2009-04-01 @ 22:25:07
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: Sylvia

Hello, vad sägs om ett nytt inlägg...? Vet att det är full rulle med vårskoförsäljningen, men vi törstar... kanske ett glasstest? Jag skulle ju köpt magnum temptation dark häromdagen men råkade köpa magnum temptation caramel and almond istället. den levererades i en kartong! ganska god, men som sagt för ljus och kolasåsig för mig. Kommer även att testa nogger mint när jag får chansen, om du behöver testare...

2009-04-02 @ 13:49:39
Postat av: Anonym

Hmm glassen lite av en besvikelse, trodde det skulle vara bitar av brownie men det var smulor. lite som saften i botten på glaset när man doppat ett par skorpor däri. chokladbitarna var dock bra. vi snackar magnum temptation dark alltså.

2009-04-02 @ 15:43:27
Postat av: LillBarbro

Hej Sylla!



Du måste gästblogga som glasstestare! Jag hinner ej just nu, mkt på jobbet, å jag vill svara på ditt mail med. kommer senare. jag ska värva dg som gästblogagre... så som fadde jämt gör

2009-04-02 @ 16:43:52
Postat av: Sylvia

Hej, jag vet att du har mycket...och det är bra!!! Jag skriver ändå...

2009-04-02 @ 16:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0