100 skumpande rumpor


Har tidigare skrivit om min fascination för Beyonce´s dans i "Single Ladies". Och om hur jag vill kunna göra den själv. Om hur jag ibland försöker. Jag vet att jag inte är ensam om detta. Var för ett tag sedan hemma hos ett par vänner på fest och det avslöjades att dansen utfördes varje morgon framför tv:n av tjejen i hushållet. På Youtube kan man se alla möjliga och omöjliga varianter på studsande människor i svarta bodies. Ja t.o.m Justin Timberlake studsade runt i body och högklackat tillsammans med Beyonce i Saturday Night Live för ett tag sedan.

Men nu tror jag ändå att rekordet är slaget. Inte mindre en 100 tjejer i London firar att Beyonces konsert närmar sig. Det gör dom på det här viset, mäktigt!





Kommentarer
Postat av: joaheimer.blogspot.com

Gud jag ryser ända ner på vaderna! Fan va coolt! Vi MÅSTE lära oss den där nu Kinen...

2009-04-22 @ 15:22:02
Postat av: Sylla

Mmm, snyggt! Jag vill tjakka baddräkt och nya pumps! Jag är allvarlig alltså.

2009-04-22 @ 17:30:58
Postat av: LillBarbro

Visst e det härligt! Jag vill va med! JA Joa vi måste lära oss. Jag tror jag har duglig body och dugliga klackisar nånstans i garderoben...



JA Sylla, en ny baddräkt vill jag också ha. den blommiga på HM e fin!

2009-04-22 @ 18:04:07
Postat av: Ana

Shit va galet!!!

2009-04-23 @ 10:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0