Mitt ljus i vintermörkret






Det finaste man kan hitta i vintertid är vinterrosen. Jag unnade mig en härom dagen. Den ger lite hopp om livet när det suger. När det är svart ute när klockan är åtta på morgonen. Och när det inte går så där bra som jag tänkt mig att rita. Är just nu sjukt frustrerad och på ungefär samma humör som när jag skrev inlägget om att sätta upp julstjärnor.  Nu löser tyvärr inte vinterrosen riktigt dessa prolem. Men den är skir och vacker att titta på när man vill lugna ner sitt upprörda sinne.

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Mmmmm, fin! Hur gick det med dina skisser? Kämpa på!

2008-12-10 @ 16:03:58
Postat av: Lillbarbro

Det gick inte bra. men jag kämpar på....

2008-12-10 @ 16:30:59
Postat av: Julie

Jättefin! Men är du säker på att det inte är en PAPRIKABLOMMA?!? hahahahahaha

2008-12-10 @ 18:30:11
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: LillBarbro

Hahaha å jag hade glömt den Julie. Det var en sån här som stod i vägen för Sagas planta, ja...

2008-12-10 @ 18:33:43
URL: http://lillbarbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0