Min lilla räv



Här har ni en fin kompis.

Jag och Lillräven lärde känna varandra på slutet av 90-talet då vi båda studsade runt i Buffalo´s och tyckte att skejtare var någonting mycket fascinerande. Det var som ett krogragg. På Bombay Bar var det närmare bestämt och vi hade så trevligt att vi bytte nummer. Sedan dess har vi varit ler och långhalm. Sambos, arbetskamrater, Patsy & Edina. Vått och torrt. Tårar och skratt. Och inatt har hon ännu en gång hjälpt mig att fixa till LillBarbrobloggen. Tack min lilla fina Lillräv, kärlek till dig.

Kommentarer
Postat av: sedir

Naaw. Haha Patsy och Edina. Precis vad jag tänker mig.

2008-12-09 @ 11:14:36
URL: http://www.sedir.se
Postat av: Julie

hahahaha men älskade siames!!! Det här är HELT sjukt. Jag har just börjat en serie på min blogg (tryckte på spara för 2minuter sen) där jag lovebombar vänner. TACK!! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!! En blandning är nog på sin plats. Puss älskade Patsy.

2008-12-09 @ 20:30:59
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: Lillbarbro

Siames var det ja. Då blir det så. Man gör lika. Puss tillbaka

2008-12-09 @ 23:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0