Me, myself & I



På Facebook för ett tag sen började fler och fler vänner dyka upp i svartvitt och med någon lustig frisyr. Hela grejen visade sig komma från en sajt där man kan göra om sin bild så den passar i en Yearbook från olika årtionden. Har du missat?

Tetsa här: YearbookYourself

Anyway... Jag älskar sånt här. Här är mina bilder från 1952 - 1992.




På en bild (1988) tycker jag att jag ser ut som min mamma gjorde på 80-talet. Eller?



Jag får ju alltid höra att jag är lik min pappa, men ni som känner min familj, ger inte det här lite MammaBarbro-vibbar?

Kommentarer
Postat av: Julie

Ja faktiskt! Kan vara ögonen! Blicken! Nåt är det.

2008-12-11 @ 02:03:30
URL: http://littlefox.devote.se
Postat av: Sylvia

ja! ögonen!

2008-12-11 @ 09:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0