Helgen som gått



Jag är dålig att hålla bloggen flytande på helgen. I vardagen är det lättare att ta sig tid.

Lördagen satt jag ju hemma och ritade hela dagen. Gick som sagt lite trögt och det slutade med att jag gjort en liten teckning av MiniBarbro som fyllde 2 år igår. Den blev lik och det var kul.

Men på lördagskvällen var jag ju på surprise-restaurang som A hade styrt upp. Han var mycket noga med att hålla stället hemligt men ville dock att jag skulle gissa. Jag som inte är jättebevandrad i restaurangdjungeln gissade naturligtvis inte rätt. Visste knappt att stället fanns faktiskt. Men vi var på Asia Trading och åt en femrätters-historia utan like. Var ju en massa olika kulinariska fröjder. Bland annat tempurafriterad marulk , tigerräks-dumplings, världens lyxigaste sushi och ljuvligt, ljuvligt tariyaki-fläsk. Och någon galet mör kyckling med mango och nötter. Ni kan förstå att jag mådde som en prinsessa. En något bortkommen och fumlig prinsessa förvisso, men i allafall. A föreslog att jag skulle börja med en motsatt bloggtrend och fota alla mina tomma tallrikar istället för alla orörda ceasarsalladtallrikar som modebloggarna envisas med att fota. Tyvärr hade jag glömt min kamera.  Asia Trading rekommenderas varmt, tack A!

Hinner ej mer nu, mors så länge

Kommentarer
Postat av: Julie

Mmmmm JAAAA å gud så gott... big love till A som vet hur man behandlar en fining!

2008-12-08 @ 23:21:34
URL: http://littlefox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0