5 timmar senare...



Jag behövde inte undra så länge. Nu kom Rejvkillen in igen. Precis när jag postat det förra inlägget faktiskt. Så på X2000 satt han då inte. Han undrade om han varit inne tidigare, och undrade hur han såg ut nu i jämförelse med sist. Likadan, svarade jag. Nej, sa han och visade upp pås-foten. Den hade fått en socka nu berättade han.

Vi ses på efterfesten, sa han sedan.
Vadå efterfest? sa jag.
Den på lagret, sa han och erbjöd sig att komma in och börja förbereda.

Men så roligt ska vi inte ha det.



Kommentarer
Postat av: sylvia

hehe detta var mycket skoj! och jag är glad att du har sällskap om dagarna numera.

2008-12-09 @ 08:49:54
Postat av: sedir

Hahahah alltså det här är helt underbart.



Nu vet inte jag var du jobbar. Men igår gick jag på Götgatan på väg mot Skanstull. På vägen stoppades jag av en ljushårig vit kille med riktigt skitiga tovor som bara ler mot mig och säger "Helt underbart" och jag bara "Jo, eller. Ja. Tack antar jag. Hej då."



Tänk om det var samma. Kan det ha varit det? Haha. Han såg väldigt glad ut. Och med all sannolikhet var han uppe i molnen.

2008-12-09 @ 11:17:38
URL: http://www.sedir.se
Postat av: LillBarbro

Hahahahah Sedir - det var han. Otroligt kul att du också mötte samma kille.

2008-12-09 @ 11:49:20
Postat av: Marie

Men det här var ju alldeles fascinerande! Att ni sett samma kille?! Wow...

2008-12-09 @ 19:20:51
Postat av: sedir

Haha jag är fortfarande begeistrad över detta. Allt hänger ihop. Ändarna knyts samman. fascinerad

2008-12-11 @ 13:34:28
URL: http://www.sedir.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0